Saturday, October 10, 2009

hidayah e2

hidayah itu Allah yg bagi tapi kita kne ada usaha kan...

usaha dan kekuatan dari diri..

sedang tgah berpikir mngenai hidayah Allah,
tetiba Allah lintaskan HIDAYAH seorg lagi dlm hidupku
Ya Allah..hari ini birthday dia (pd 7 oktober lalu)

nak post entry or nak wish kat blog, mmg susah coz line x clear..
asif ya ukhti..




ucapanku
moga shbat ini dapat apa yg diniatkan dan moga Allah sntiasa mlndungi dia yg ku syg..

he3.kalu ingat balik, Hidayah bukanlah schoolmates saya mahupun satu matrikulasi ngan saya, apatah lagi satu negeri..blaja pun jauh2..
tapi kusa Allah tlah pertemukan kami..uniknya pertemuan kita :D

You're...
My Friend,
my companion,
through good times and bad
my friend, my buddy,
through happy and sad,
beside me you stand,
beside me you walk,
you're there to listen,
you're there to talk,
with happiness, with smiles,
with pain and tears,
I know you'll be there,

throughout the years

2 comments:

  1. thanks..
    saya pun sayang sgt kat awak..
    sungguh cara perkenalan kita unik..
    personaliti kita jugak berbeza..
    tp, Allah dah tulis yg kita akan jadi kawan yg baik..
    semua ni takdir allah..
    saya bersyukur kenal dengan awak..
    thanks..

    ReplyDelete
  2. welcome nurul~~
    isk2..syahdu la pulak..
    saya pun bersyukur sgt..
    thakns for being such a good riend of mine =)

    ReplyDelete