Monday, July 6, 2009

Comfort Zone enough???

Huh..kat mana la aku terdengar n blaja frasa yang mnjadi tajuk entry ku ini...??
Semasa menonton kartun bersama adikku barangkali???

COMFORT ZONE ENOUGH???? tido atau lena???? ZZzzzZzZzz ;P

al-kisah semalam beramai-ramai gi menonton pertandingan nasyid sempena program SEhari Bersama Muslimah..erm..aku dapat satu message (x nak bg taw ape,hehe..secret)..menjadikan aku bad mood....

So,tgah2 orang menyanyi tuh aku bangun slow2 n menuju ke asrama..even sedih + bad mood aku x mnagis coz dah tak larat la mnangs..he2..keraskah hatiku???

Terus basuh baju , iron baju for da whole week (x pnah wat sblm ni) n so on..sampaila aku tertidur awal..

KESIMPULANNYA : aku x siapkan kerja presentation Bahasa Melayu kontekstual.. Ya Ampun punya gubra...Tu la...moody tak tentu pasal..

COMFORT ZON 1
- sekolah rendah tak pernah stadi pun..6 tahun asik main je bila dtg sekolah... thats why dapat 3A 2B (English, sains)
- COMFORT zone sangat...hepi kah???

dah tak COMFORT ZoNe
- kebanyakan orang pandang sinis kat aku.. ea la 3A 2B..SMKA TAHAP..mostly excellent students which got 5A for their UPSR..
- so dah x comfort zone...3 tahun aku berhempas pulas.. and Its worth...alhamdulillah..
I got 9A in PMR..
-tp sedih gak coz smue x percaya aku dpt 9A..
-anyway aku puas hati coz bila aku bukan di comfort zone aku akan berusaha habis la...All out!!!!

KISAS n KMJ..
-bercampur antara comfort zone atau tak..ermm

Kini~~~mndidik diri jd cikgu yg berjaya..
dah tak comfort zone coz baru tadi kene marah ngan lecturer..huh..pedas!! Bukan aku la yg kene marah tapi trasa gak coz yg kne marah tu my coursemate..


************************************************************************

So guys, especially para platih IPGm..mmg la kita diberi elaun n insyaAllah ada job nnti but we are not in comfort zone..kalu korang rasa selesa ngan keadaan skrang..aku tak tawla nak ckp cm ne..Bagi ku keadaan x selesa tu terjadi jika dh jd cikgu nnti tapi tak byk ilmu di dada..espicially sape yg trase dia bakal ustaz@ustazah...

2 comments:

  1. entry nie sgt beri ksdrn...rsenye sem 1 ni la sgt comfort..b4 this jrg rse selesa..

    ReplyDelete
  2. huhu..kesedaran kpd diri juga..

    kdg2 diriku berfikir,xkan nak trus tidur lena dlm comfort zone.huhu..
    kdgkala dh tahu,tp still gak x sedar2..
    aku la tu :(

    ReplyDelete