Thursday, July 21, 2011

Moga diberi kekuatan

sudah tiga tahun ku kira diri ini dilantik menjadi naqibah.. teringin sangat2 nak jadi anak buah usrah, mendengar orang lain memberi pengisian dan nasihat.. pernah juga terfikir untuk meletak jawatan sebagai naqibah sebab aku mmg x layak ok.. anyway Allah masih beri aku kekuatan untuk memperbaiki diri dan semester ini aku bercouple menjadi naqibah dengan pelangi ini.. TQ Allah.

Kelmarin usrah pertama kami..ada la sedikit video ditunjukkan


Then taaruf la sket2.. actually ada 6 ahli usrah yg digazetkan dalam kumpulan aku n fyza. Alhamdulillah dua orang datang. Yang lain mungkin ada hal yg xdapat nak dielakkan n unfortunately Aniem xsihat sgt.. syafakillah from us:)

Tetibe, zihan bagi tau ada seorg lagi nak join usrah. Alhamdulillah.. syukur.. Resolusi usrah kali ni, anak2 usrah mahukan

1) tasmik bacaan al-quran + tajwid
2) kupasan masalah fiqh
3) isu semasa

erk..terkedu juga kerana dalam masa tiga tahun ni, inilah usrah yang ahli2 nya meminta pengisian yg agak berat.. InsyaAllah. Moga diberi kekuatan.. Rata2 ahli usrah mahukan ilmu dan mereka nak berubah menjadi lebih baik (aku pun T_T).tapi taku2 coz takut ada kawan2 lain pandang sinis.. xpe2.. kita kan kawan.. InsyaAllah dilalui bersama. Ku kira kombinasi yang baik antara kami coz

Aku: suka bergelak sahaja
Fyza : Makan2 pun seronok
ahli2 : suka bg respon

Atleast xda la bergelak je, ada la check n balance. InsyaAllah ahad ni JPP di bawah biro latihan dan kepimpinan (kot:P) akan mngadakan akademi kepimpinan al-fateh a.k.a AKMAL.. knapa AKMAL?? knapa bukan FIZAN?? :p

i am kindly waiting 4 it..ameen..

_______________________aisyah: asramaku syurgaku______________________

" ...sesungguhnya hanyalah kepada Allah aku mengadukan kesusahan dan kesedihanku"
surah yusuf: ayat 86

p/s: berikan kekuatan pada kami dan tenangkan hati kami Ya Rahim..aminn


No comments:

Post a Comment